ברור שכולן חשובות . אבל לפעמים זה יכול להיות קצת אחד על חשבון השני ולכן חשוב לנו להבין את סדר העדיפויות שלך.
תחנות גדולות – לתת עדיפות לתחנות הגדולות.
תחנות מתאימות ביותר לקהל – לבחור את התחנות עם החשיפה הכי ממוקדת לקהל היעד שאותו הגדרת
למקסם את התקציב – לתת עדיפות לתחנות בהן עלות החשיפה לקהל היא הזולה ביותר
הערה: בחרו את אורך התשדיר הצפוי. במידה ואתם עדיין לא יודעים מה אורך התשדיר המדוייק אנחנו ממליצים לבחור באורך תשדיר 20 שניות שהוא אורך התשדיר הממוצע ברדיו.
הערה : ימי שידור ברדיו נחשבים לימים א-ה . אורך פריסה ממוצעת הוא 10 ימי שידור ( שבועיים).
גלי גלגל״צ וגלי צה״ל הן מהתחנות המובילות בישראל
המגבלות הרגולטוריות מאפשרות לחברות מסחריות לפרסם בהם תשדירי חסות באורך 10 שניות בלבד
אופי הפרסום חייב להיות תדמיתי ואינפורמטיבי בלבד (אסור לקדם מבצעים) ואינו יכול לכלול סופרלטיבים על המותג.
לגופים ממשלתיים, מלכ״רים, עמותות ומוסדות חינוך מותר לפרסם בתחנות צה״ליות תשדירים פרסומת רגילים
🎯 כמה עולה לפרסם ברדיו?
פרסום ברדיו מתאים כמעט לכל תקציב – השאלה היא איפה וכמה רוצים להישמע.
כדי לתת לך כיוון:
פרסום בתחנה מקומית אחת קטנה יכול להתחיל מ-5,000 ₪
פרסום בתחנה אזורית אחת גדולה או תחנה ארצית קטנה – סביב 18,000–23,000 ₪
פרסום בתחנה ארצית גדולה ומובילה – יכול להגיע גם ל-70,000 ₪ ויותר
📆 קמפיין בסיסי לרוב נמשך 10 ימים עם שידור וכולל כ 80-100 תשדירים בכל תחנה.
אפשר להתחיל בקטן ולגדול בהמשך – הכול תלוי במטרות ובקהל היעד שלך.