...

קהל היעד

35%

מה הכי חשוב לך בקמפיין הזה?

ברור שכולן חשובות . אבל לפעמים זה יכול להיות קצת אחד על חשבון השני ולכן חשוב לנו להבין את סדר העדיפויות שלך.

תחנות גדולות – לתת עדיפות לתחנות הגדולות.

תחנות מתאימות ביותר לקהל – לבחור את התחנות עם החשיפה הכי ממוקדת לקהל היעד שאותו הגדרת

למקסם את התקציב – לתת עדיפות לתחנות בהן עלות החשיפה לקהל היא הזולה ביותר

45%

אורך תשדיר

הערה: בחרו את אורך התשדיר הצפוי. במידה ואתם עדיין לא יודעים מה אורך התשדיר המדוייק אנחנו ממליצים לבחור באורך תשדיר 20 שניות שהוא אורך התשדיר הממוצע ברדיו. 

65%

אורך הקמפיין

הערה : ימי שידור ברדיו נחשבים לימים א-ה . אורך פריסה ממוצעת הוא 10 ימי שידור ( שבועיים).

75%

פרסום בתחנות צה״ליות

גלי גלגל״צ וגלי צה״ל הן מהתחנות המובילות בישראל

המגבלות הרגולטוריות מאפשרות לחברות מסחריות לפרסם בהם תשדירי חסות באורך 10 שניות בלבד

אופי הפרסום חייב להיות תדמיתי ואינפורמטיבי בלבד (אסור לקדם מבצעים) ואינו יכול לכלול סופרלטיבים על המותג.

לגופים ממשלתיים, מלכ״רים, עמותות ומוסדות חינוך מותר לפרסם בתחנות צה״ליות תשדירים פרסומת רגילים

85%

תקציב

🎯 כמה עולה לפרסם ברדיו?

פרסום ברדיו מתאים כמעט לכל תקציב – השאלה היא איפה וכמה רוצים להישמע.

כדי לתת לך כיוון:

  • פרסום בתחנה מקומית אחת קטנה יכול להתחיל מ-5,000 ₪

  • פרסום בתחנה אזורית אחת גדולה או תחנה ארצית קטנה – סביב 18,000–23,000 ₪

  • פרסום בתחנה ארצית גדולה ומובילה – יכול להגיע גם ל-70,000 ₪ ויותר

📆 קמפיין בסיסי לרוב נמשך 10 ימים עם שידור וכולל כ 80-100 תשדירים בכל תחנה.

אפשר להתחיל בקטן ולגדול בהמשך – הכול תלוי במטרות ובקהל היעד שלך.

98%

פרטי לקוח: שימו לב – ההצעה נשלחת אוטומטית למייל שתזינו! אנא הקפידו על כתובת אימייל תקינה כדי שלא תפספסו את ההצעה שלכם

100%

סיכום פרטים:

Inactive

Inactive

Paid Search Marketing
Search Engine Optimization
Email Marketing
Conversion Rate Optimization
Social Media Marketing
Google Shopping
Influencer Marketing
Amazon Shopping